Ansökningsformuläret består av fyra steg; Kontaktuppgifter, Ansökan, Bilagor, Bekräfta uppgifterna. Du behöver fylla i/påbörja de obligatoriska fälten på varje steg för att komma vidare till nästa steg. Du kan återgå till de föregående stegen medan du fyller i ansökan. När du är klar med ansökan skickar du in den på det sista steget. Efter inskickad ansökan får du ett e-postmeddelande med en länk till din ansökan. Med denna länk kan du fortsätta fylla i/redigera din ansökan. Möjligheten att redigera ansökan stängs när ansökningstiden har gått ut.
Notera att du har 30 minuter på dig att fylla i och skicka in ansökan
Du som fyller i ansökan är ansökans kontaktperson. All korrespondens gällande ansökan skickas till din e-postadress.
En förening/organisation behöver uppge två kontaktpersoner. Den andra kontaktpersonen får all korrespondens gällande ansökan som e-postkopia.
Den sökande är den förening/organisation eller den privatperson som ansökan gäller.
Namn på styrelsens sammansättning. Om annan typ av organisation eller arbetsgrupp namnge de med beslutanderätt. Max 300 tecken.